Pizza-avond!

Op zaterdag 27 juni 2026 staat de avond weer in het teken van de Italiaanse pizza! We regelen opnieuw de pizzaoven en ieder mag de eigen pizzabodem rollen. Mocht je daar geen zin in hebben helpen we uiteraard. Verder kan iedereen zijn eigen beleg naar keuze uitzoeken. Wij zorgen voor een tomatensaus en diverse soorten beleg.
We zouden het leuk vinden en zeer waarderen als de deelnemers een aantal salades meenemen, altijd lekker.
We zullen vanaf 17.30 uur de oven opstoken en dan zal ook het Gebouwtje open zijn. De pizza zal weer betaald worden uit het dorpsbudget.