Geslaagde pizza-avond!
Het dorpsdiner dat zaterdag 27 juni in het teken stond van de Italiaanse pizza, was weer een groot succes! Wim had opnieuw de pizza-oven geregeld, de deegbollen, de tomatensaus en allerhande overheerlijke toppings. Door een geolied proces van uitrollen, bereiden en bakken hoefde een ieder maar kort op z’n overheerlijke pizza te wachten.
Met de overheerlijke salades die een ieder had meegebracht en de verfrissende drankjes van Maaike en Ruud achter de bar was het weer smullen geblazen. Kers op de taart waren de overheerlijke Italiaanse toetjes die Wim had gemaakt: tiramisu met chocolade en met frambozen.
















